Регистрация

LVMH тества границите на лукса

Автор: Ексклузивно съдържание от The Economist 05 декември 2019

Ексклузивно съдържание от The Economist

Reuters

Какво да си купи група за луксозни стоки, която притежава всичко? Повече диаманти, разбира се. На 25 ноември LVMH, вече световният лидер в сектора, обяви, че купува Tiffany & Co, където трейдъри от Уолстрийт харчат малко пари, за да подобрят шансовете си да превърнат приятелките в годеници. Американската марка ще стане 76-ят елемент от парижката група, присъединявайки се към Louis Vuitton, Dior и шампанското Veuve Clicquot. Колко още части могат да се поберат под корпоративния чадър на Бернар Арно, изпълнителния директор и най-голям акционер на LVMH?

Бизнес за големи

Цената на сделката е висока, както подобава на скъпоценен камък. LVMH ще плати 16.9 млрд. долара, включително дълга, което се равнява на приходите от продажби за близо четири години на Tiffany. Независимо от това сделката беше посрещната с ентусиазъм, подходящ за годеж.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души