Регистрация

Имате пратка от Uniqlo

Автор: Сирма Пенкова 18 ноември 2019

Японският бранд вече доставя и до адреси в България за 3-4 работни дни

Reuters

"Направени за всички" - това гласи слоганът на японската верига за дрехи Uniqlo. По всичко личи, че компанията цели и да достигне до всички, засилвайки международното си присъствие. Преди повече от месец компанията разшири мрежата си от доставки и вече потребители от България също могат да поръчват продукти онлайн. С разрастването на Uniqlo компанията майка Fast Retailing се движи към целта да стане най-голямата верига за дрехи не само в Япония, но и в света. Лидер на пазара е испанският гигант Inditex (собственикът на Zara, Massimo Dutti, Bershka и др.).

Стъпки към Европа

Към август общо 2196 магазина оперират под името на Uniqlo, като от тях 817 са в Япония. Така компанията се наложи в родината си и е сред най-разпознаваемите брандове. Вторият по големина пазар за бизнеса е Китай, където заедно с Хонконг броят на магазините е 800.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души