Регистрация

Starbucks планира да утрои приходите си в Китай до 2022 г.

Автор: Венета Чавдарова 23 май 2018

Американската верига възнамерява да удвои заведенията си до 6000

Най-голямата верига кафенета в света Starbucks обяви намеренията си да увеличи над три пъти приходите си и повече от два пъти да увеличи броя на заведенията си в Китай през следващите пет години. По този начин американската компания насочва фокуса си към втората най-голяма икономика, докато ръстът на бизнеса в САЩ е под въпрос, съобщава Reuters.

Starbucks, която си осигури 7.15 млрд. долара от сделката с Nestle срещу правото швейцарската компания да продава пакетираните й кафе и чай, има за цел да оперира на китайския пазар с 6 хил. заведения до края на 2022. В момента те са 3300 в 141 града в страната.

Развитието досега

Засега Starbucks доминира пазара на кафе в Китай, въпреки че среща конкуренция от страна на така наречената трета вълна от бутикови кафенета и съперници от САЩ. От друга страна, в Китай, където кафе културата не е толкова развита за сметка на онлайн търговията, потребителите в по-голяма степен пазаруват от вкъщи.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души