"Карлсберг България" отчете повишение на пазарния си дял през 2017 г.
Фотограф: Надежда Чипева
Възход на местните марки
Двете местни марки на "Карлсберг" също отчитат ръст в продажбите. "Пиринско"продължава да бъде пазарен лидер в последните две години, достигайки 19.8% дял в обем през 2017 (ръст от 24 пр.п. спрямо 2016).
"Шуменско" също върви нагоре с 15 пр.п. и достига 10% пазарен дял в обем през 2017. "Завръщането на оригиналната 0.33 л стъклена бутилка "Бомбичката" бе една от най-успешните новости за бранда", обобщи Бранимир Братанов.
Данните за първите два месеца на 2018 г. са също възходящи - компанията отчита 33.1% дял в обем и 32.6% дял в стойност от бирения пазар. За същия период "Пиринско" достига 20.7% дял в обем, а "Шуменско" – 10.1%, по последни данни на агенция Nielsen A/S.
Целият текст е тук